lördag 30 april 2011

Temafest 1920-tal

Såg man ut så här på 20-talet?

 I kväll ska min mans brorsdotter på 20-talsfest. Hon frågade om jag vill hjälpa henne med en make up och frisyr som passar. Efter att ha kollat på youtub länkar hon skickat var jag tvungen att prova på mig själv.
 Har ni något bra tips? Hon kommer vid tre idag. Mottages tacksamt i sådana fall!
 Och så en trött katt. Bilden är tagen för några veckor sedan men den är så mysig. Sushi älskar att sova på fönsterbrädan i köket :-)

3 kommentarer:

Unknown sa...

Stämmer väl rätt bra! Vad läcker du är:) Kram

Unknown sa...

Kom på att dom hade ju mycker fransar på 20-talet. Pannband och vågor i håret osv. Rökte cigaretter med mun-stycke! Kram igen!

Lillis goes Odd sa...

Jaa, men visst! Mun-styckena. Hade ju varit det ultimata men nu har festen börjat...
Hon köpt sig en frans-klänning och pärlor. Till håret en deko med fjädrar. Så snyggt det blev ihop.
Vågor blev det i håret, tack och lov att jag inte hade hunnit slänga min gamla babylis våffeljärn med utbytbara plattor, den kom till användning idag.