söndag 29 januari 2012

Jag drömmer om...

... en väldigt snygg köksmaskin. Jag har fantiserat om en väldigt länge men så har det kommit andra inköp i mellan, typ Odd Molly... Kanske dags att tradera bort lite så att jag kan spara till en sådan här sköning i stället. Kolla in fler Kichenaid!
Rosa, så söt. Som en karamell!
 Djurisk.
 Vintage.
Ja, det finns många färger att välja bland och jag hör till dem som har väldigt svårt för att välja. Ni vill inte ha mig framför er i glasskön... Hoppas att ni vill hjälpa mig med att svara på några frågor om det skulle vara så att du har turen att äga en. Hos Bagaren och Kocken finns massor av färger att välja mellan.
Har du en Kitchenaid? Är du nöjd med den ? Vilken färg valde du?
Tack!
Kram

10 kommentarer:

Septemberflikka sa...

Fin!

Vi har en röd från Bagaren och Kocken, inköpt för flera år sen. Vi gillar den :) Hade jag valt idag hade jag valt en svart, matt grå eller cremevit.

kram

Annelie sa...

Vad söta den översta o även sista var!
Jo vi har en sådan. Vi valde en gräddvit, passar i vårat kök som är i 50-tals stil. du vet gammaldags storblommiga tapeter över panelen, sneda luckor mm. Så köket är färgglatt ändå, vi älskar vårt gamla kök.
Den är verkligen rn maskin att rekommendera, fungerar suveränt bra till massor.
Tänk efter vilken som kan passa hos hemma hos er, det ger sig ganska fort. Tänk på att den skall finnas länge, så välj med omsorg!
Lycka till!
KRAMAR

Unknown sa...

Men gudars vilka snygga! Har ingen men nu vill jag ha en;) Kram

Lillis goes Odd sa...

Annelie, härligt att ni tagit tillvara köket. Med mönstrat passar det ju fint med en neutral maskin. Vi har gräddfärgad tapet i köket, ljusgrå bänkskivor och körsbärsbetsade luckor. Svart, creme, vit,
boysenberry (?) stål... Ja, jag kan tänka mig en orange eller cerice med. Ni fattar mitt i-lands problem?
Ja, Linda visst får man habegär!
Septemberflikka, jag see din kommentar i min mail men into här, konstigt! Röd är ju klassisk och funkar nog i alla kök.
Kram

Fröken Abbe sa...

Drömmer också om en sån. Men det lär förbli en dröm då de är alldeles för dyra för att bara stå som prydnad.
Kram

Vitt för själen sa...

En vit skulle jag nog ta om det kom till kritan. En hållbar färg som passar jämt.
Men den djuriska i zebrarandigt var to die for iofs!!

Gamla mamman sa...

Men oj vad snygga! Jag investerade i en röd för några år sedan; den får duga :-)

Kram!

Hilde sa...

Jag har ingen, men nu vill jag ha. Järdrar vad snygga..
Kram

Carinale sa...

Gahhh jag vill också ha en egen asschysst köksmaskin - har sett den perfekta från Ktichen Aid.
Tyvärr kostar de ju stjortan å lite till - vem har råd liksom???


Kram

Lillis goes Odd sa...

Eller hur! Men drömma går ju :-)