lördag 19 juni 2010

RIGA :-)

Vi tjuvstartade semestern med en tripp till Riga. Våra pojkar fick stanna hemma med moster och passa hus och djur.
Det var väldigt roligt att sticka iväg med flickorna och en annan familj med två döttrar. Vi har ätit och druckit mycket och gott :-)

Här är min älskling. Snygg? Haaahhaaa, kan tala om att döttrarna tycker att han är den mest piiinsamma pappan i världen :-)

Riga är en väldigt vacker stad med många gamla bygnader välbevarade.
Jag...


...och igen. Här syns Bronx stövlarna från Ellos, jag har ljus begie mocka. Tyvärr är skinnet tjockare i den ena stövel än i den andra. Inget som syns men irriterande. Jag hämtade dom från posten just innan vi skulle åka och jag ville gärna ha dom med på resan. Jag måste hålla med er andra som har dom, så sköna! Jag har gått i dom i fyra dagar utan skoskav!!!

Nu packar vi väskan för en övernattning i Göteborg.
Kram :-)



1 kommentar:

Josanne sa...

Hej snygging! Jag kollade precis och Freeport har öppet till kl 17.00 idag! Klart värt ett besök. Kram!