tisdag 22 juni 2010

Sommar, sommar och sol :-)

Så underbart att få vakna av att solen letar sig i och skiner på mig där i sängen. Andra semesterdagen och andra soliga dagen att få vakna till. Nu är det läge att hänga upp hängmattan under körsbärsträden och bara vara.
Fast nu är det hög tid att ta tag i planneringen av festen som ska bli nästa lördag.
Dagens blir blueskirt och appeteaser tank (jag och namn men ni kan det här bättre än jag!)

Remsandalerna är så söta men attans vad dom inte är sköna innan man gått in dom.

Jag älskar brodderiet på linnet och jag får alltid massor av komplimanger när jag har denna eller den ljusblåa tunikan på mig. Ja, den är så söt helt enkelt!
Nu ska jag duka upp frukost i trädgåden för det är redan 20
grader där ute. Kram



3 kommentarer:

Carinale sa...

Hej på dig!
Tack för kommentaren på min blogg å jaaaa jag hoppas verkligen att väskan kommer leva upp till mina förväntningar.
Räknar med att kunna rapportera efter levernas.
Ha en bra vecka å midsommar förstås.

/Carina

Unknown sa...

Har du nåt under din vita Appeteaser? Jag tycker att hela jag lyser igenom när jag har den på. Snyggt med Blues skirten till:) Kram

Lillis goes Odd sa...

Jag har en hudfärgad bh under. Håller med om att den är tunn.