fredag 4 juni 2010

Tradera fynd

Här om dagen kom mitt senaste tradera inköp hem till mig. Ett par byxor, typ chalkfärgade jeans (orkar inte springa upp till garderoben för läsa på etiketten.) Tyckte först att dom blev för stora eftersom det är väldig strech i dom. Men dom blir nog kvar eftersom dom passar så bra i färg till prairie blusen. Kan hända att jag syr in dom vida byxbenen eftersom jag inte är van vid fladdret där nere.

Lilla märket i ficköppningen.

Röda skor, läste någonstans att det bara var små flickor och glädjeflickor som kan ha röda skor (och jag som är varken eller ;-) .) Ha en bra kväll!



5 kommentarer:

Unknown sa...

Prairie-blusen är bra fin! Är lite sugen på den svarta....Kram

Josanne sa...

Jag tycker de röda skorna är kanoncoola!
Även resten av kombon du har här är riktigt fin! Ha en bra lördag! Kram

Ingrid sa...

Härligt välkommen!!

Så snygg du är i den outfiten. Har kikat på Prarien länge nu, och du röda skor har jag med ;0)

~Livet i byn

Äppelträdet sa...

Tack för din fina kommentar hos mig! Jag gissar att det var boken Växa - inte lyda som du beställde?

Röda skor är snyggt. Jag har flera par. :)

Charlotte sa...

ha ha glädjeflickor, det var roligt!
De är superfina skor!
Skorna passar bra till din fina Prairie blusen.
Kram