lördag 5 februari 2011

Om jag hade pengar

Wow vilka båtar, den ena större än den andra. Vissa ganska pråliga men enkla material andra enkla men praktiska och med gediget hantverk och fina träslag.


Till och med "puttifrånkorvarna" var stylade ;)


Den här skutan kan bli din för ca 6 mille, som hittat för här får man mycket båt för pengarna. En finsktillverkad Targa 44. Undrar just hur många mollysar man kan få för den summan?


Men vi får nog nöja oss med en i modellbåts storlek...


Dagens lunchen halv hamburgare och ett glas rött, mums ;)


- Posted using BlogPress from my iPhone

7 kommentarer:

Mia sa...

Imorgon är det vår tur att sukta efter båtar på mässan...
Ha en härlig lördag &hearts

Unknown sa...

En pimpad puttifrånkorv kanske jag skulle ha råd med därifrån;) Kram

Lillis goes Odd sa...

Mia, ha en härlig dag bland alla drömbåtar. Skulle faktiskt kunna tänka mig en tur till. Det var kul!

Linda, Hahhhaa, ja dom var snygga faktiskt. MillaMi hade intrett i dom båtarna, såg sååå mysigt ut!

Ingrid sa...

Men oh, ja tänk om man varit milijonär!! Brukar kika när jag är på Mallorca speciellt i Palma finns mängder av snygga båtar i hamnen.

~Ingrid

Helen sa...

Ja just det! Årets stora händelse i min gamla hemstad =)

Helen sa...

Oj trodde det var båtmässan i Stockholm =)
För det är min gamla stad...

Johanssonskan sa...

Båtar..... dyyyyra snorstora vrålsnygga finns åxå i Egypten ( El Gouna) Fast det är kanske inte läge att ta en sväng dit & kolla just nu ;-)

♥Åsa