tisdag 2 november 2010

Sålt, köpt nytt och swappat, :-)

Nu har det hänt lite i min garderob.
Den gråa Wigwamen har flyttat till en vacker Mollysyster och ersatts med.....


...Med en Wigwam i Chalk istället.


 

Och min röda Taraddidel krympte några centimerar och sitter finare över bysten, urringningen är inte längre så djup och längden blev lite kortare vilket passar mina korta ben lite bättre :-)



Nu ska jag iväg på en liten tjejträff och fika. Ska bara duka fram maten till familjen innan jag sticker vidare.
Kram!

8 kommentarer:

Unknown sa...

Här ligger man i ser jag :D Hoppas på se outfitbilder med nya godingarna :D Kram sötnos

Viola sa...

Ofta blir man lite irriterad när ett plagg krymper, men i ditt fall låter det som det blev alldeles perfekt. Taradiddle är en drömklänning för mig. Någon gång ska jag slå till på Tradera!

Sen låter det som ett alldeles perfekt byte med wigwammar :)

Kram från V

Jeanette sa...

Härligt med lyckliga swappar. :) Har haft på mig min röda Taradiddle idag. Älskar den!!!
Kram

Filippa sa...

Aaa!Tusen tack för den fin a wigwamen. den grå var jag ute efter från allra första början egentligen men alltså inte landat här förrän nu=)!!

Såg en 1a på T http://www.tradera.com/auction/auction.aspx?aid=121614453

kram!!!

Nena sa...

Oj, vad bra när man kan byta så där så att alla blir nöjda. Toppen ju!!!
Kram

Anonym sa...

Åhh så fina Wigwams : ) Har gått och funderat på en i Chalk. Inte gillat dem förrän denna säsong som jag fick upp ögonen för dem och alla fantastiska kombos ni härliga Mollybloggare inspirerar till. Grattis till en lyckad Swap!

Unknown sa...

Vad bra att du fick Taradiddlen bytt! Den VAR för stor! Kram

Lillis goes Odd sa...

Sanni: Lovar att ta bilder på mina fina klänningar :-)
Viola: Den har varit en dröm för mig läääänge. Är så glad att jag fick en.
Jeanette: Förstår att du älskar den :-)
Filippa: Väntar på bilder på den gråa med!
Nena: Ja det ät perfekt att swappa till sig en uppdaterad eller ny garderob. Man är ju så rädd om kläderna, ser ju ut som nya efter tvätt och strykning.
mymollyworld: Tack! Tror inte att du ångrar dig om du köper en wigwam. Den är så användbar!
Jag gillar också Wigwamerna just för att jag kan ha den till "fint" och till vardags.
Linda:Jag såg det på fotona från OM träffen att den var för stor.
Sov gott alla härliga människor och tack för att ni tog er tid att lämna en komentar!
Kram!