söndag 19 december 2010

Fjärde advent och tre år




Idag åkte fondan på, jag bara älskar den!
Idag har vi haft kalas för minstingen som fyller tre år.

 Ha var så mallig för sin tårta och alla barne skulle välja vilket djungeldjur dom skulle ha på sin tårtbit. Jag älskar färdig kavlade marsipanlock!
 Jubilaren blev så glad över det faktum att han fick mer paket fast han redan fått, i morse.
Jag älskar mina barn :-)
 Innana maten bjöd vi på glögg och pepperkakor, uppdukat i öppna spisen.
Jag älskar glögg och pepparkakor och öppnaspisar!
~~kram~~

9 kommentarer:

Ninna med En Skopa Odd... sa...

Ååå vilken gobit till jubilar!
Kram!

Filippa sa...

Naaaw grattis till lilla sötnosen! kram

MollyB sa...

Wow!! Nu kunde jag skriva här!! Perfekt!! Förstår inte varför din blogg har varit den enda som jag inte kunnat kommentera i... Men nu var det fixat!! Bra!!
Jag försökte faktiskt för en timme sedan och då kunde jag fortfarande inte kommentera....
Kram.

Lillis goes Odd sa...

Åh vad bra!!!!

Unknown sa...

Grattis till lill-killen! Även jag älskar dom färdiga marsipan-locken:) Kram

Unknown sa...

Kom ju på att du frågade om mattan! Vi har råa kanter på den. Det krävs en hel del jobb för att repa upp den så vi tyckte att det var onödigt. Dessutom snyggare tycker jag! Kram igen!

Lillis goes Odd sa...

Ja, ha är en riktig lilten goding, väl medveten om det själv också ;-)

Linda, låter snyggt!

Carinale sa...

Allright, då är jag med i matchen :)
Okej, minns inte vad blusen heter men vet vilken du menar. Jag har som sagt en 3a i chalk, den är något liten över bysten :(

Å ang. åldern så skulle jag i princip kunna vara mormor till din minsting - gratta honom på 3 årsdagen :)

Nena sa...

Vilka mysiga bilder och vilket underbart födelsedagsbarn!
ja fondan är toppen, vill ha fler!
Kram