tisdag 14 juni 2011

Oj redan?

Nu är det redan dags att börja drömma om prefall plaggen. Jag har inget sug faktiskt men när man ser plaggen i bloggarna väcks den ganska snabbt. Ni vet?
I fredags var jag och min älskling på en spelning men Lill Lindfors och Mats (?) oj jag har glömt hans efternamn. Han spelade helt fantastiskt på gittarren!




Efter fick vi en liten pratstund med denna fantastiska kvinna. Hur naturlig dom helst! Kändes som att hon var en bekant. Vi kom oss inte ens för att be om en riktig bild eller autograf.




En nykomling till gården, mr weber:)
Vilken grill! I am in love!









Jaha, nä... Ingen molly i dag men snart en efterlängtad klänning i brevlådan. Jag har traderat lite ;)
Kram




- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

Carinale sa...

Ja visst är fru Lindfors fantastisk :)

Å nix pix, jag känner då inget sug efter hästens plagg, för jössenamn man har inte ens börjat använda sommarplaggen.
Hold your horses!!!