söndag 13 november 2011

En dag med familjen

Idag firar vi pappan i familjen. Vi startade med en härlig frukost dukad på vit duk, flagga och tända ljus. Och lite uppträde à la minstingen. En sockerbagare :)



Efter frukost, bowling. Det är ju en perfekt familjesport eftersom alla kan vara med.








Stilstudie :-)










Sedan knallade vi ut på piren.
Alla våra godingar samlade på samma bild. Men jag hann bara ta en för sedan var skaran skingrad igen.



Overcast coat.



Jag och min älskling.


-medan vi är längs ut kommer lastbåten Lurö in i hamn. Vilken tur vi hade.



Avslutning på dagens stadstur...



Grattis alla pappor!

Posted using BlogPress from my iPhone

3 kommentarer:

K. sa...

Låter som en riktigt mysig dag! Hoppas allt är bra annars. Kram

Hilde sa...

Ser ut som ni haft en riktig bra farsdag:)
kram

Unknown sa...

Fin dag! Och vad roligt med bowling! Vi har ju en sprillans ny arena här med bowling i men jag har inte lyckats ta mig dit än.... Kram