söndag 11 december 2011

Internat

Jag har varit i Mullsjö på kurs i två dagar. Det handlar om bättre ledarskap och är mycket spännande. Vi har fått diskutera olika problem, påhittade och verkliga. Så här kommer en hälsning i efterskott.


Årets första julbord var vi på i fredags. väldigt gott och vällagat och trevligt sällskap!
Jag hade premiär för Odd Molly Wunder halterneck.


Lördag. Kylskåpet ekade tomt när jag kom hem i fredags så det var bara att pallra sig iväg för operation påfyllning. Cana cardigan


Inatt vaknade vi av att ene sonen skrek, han mådde inte bra. Magsjuka... Så nu ligger våran vilding så spak i soffan, stackare.
Så nu blir det vab och jag hoppas att vi andra ska klara oss. Handsprit är vårt vapen.
Nu ska jag och dotter till kyrkan för att titta på konfirmandernas luciatåg.


Kram!
- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

Hilde sa...

Men stackaren som fått magsjuka. Hoppas ni andra klarar er!
Kram

Lillis goes Odd sa...

Tack Hilde, det hoppas vi också.