lördag 12 maj 2012

Please, Please...


Smycke från VÅGA. Finns hos fina Johanna på ENJOY.


Mineral ögonskuggor i härliga vår och sommar färger, Cailyn. Använder ni mineral makeup på ögonen? Lägger det sig i "korvar" på ögonlocken?





Nästa butik där man hittar Please jeans, här i vitt. Storlek small


Blå storlek x small


En annan Please modell.


Ljuvlig klänning!





Till sist provade jag Please, xxs! De är jätte stora och töjiga så ta inte din vanliga storlek om du handlar online!


- Posted using BlogPress from iPhone

5 kommentarer:

♥ Bina ♥ sa...

Mmmm mums.. ett par vita vill jag ha i min garderob men någon gång får man stå på bromsen.. Jag garvade bara över att M på Please var rymliga.. drog sedan på mig S och även de töjer sig men jag gillar att de inte sitter helt slickat.

Ha en fin-fin helg!
KRAMAR

The Queen of fucking Everything sa...

FÖr första gången i år blev jag sugen på att handla vår- och sommarkläder faktiskt=)

The Queen of fucking Everything sa...

FÖr första gången i år blev jag sugen på att handla vår- och sommarkläder faktiskt=)

Fru Sederblad sa...

Alltså. Jag måste nog ha ett par sådana jeans. Måste.

Lillis goes Odd sa...

Ja det finns så mycket snyggt i butikerna nu. Jag har fullt upp med att inte titta in...
De vita byxorna är en favorit men jeansblå är användbart året om.