tisdag 26 juni 2012

Så nära nu!

Nu tvättas det och stryks och packas. På lördag flyger vi till London!
Det här blir en resa med döttrarna, grabbarna ska få bo hos farmor och farfar och mysa med dem.
Jag har aldrig varit i London så tips på vad vi inte bör missa välkomnas. Med oss är en annan familj, även de med två döttrar, yngst är 12 och äldst är 15.

 Shopping står högt upp på tjejernas lista. Var finns Mulberry? Väskor vill jag titta på!
 London eye hoppas jag att vi ska åka en tur i.
 Big ben... Vilka byggnader i bakgrunden!
 Kanske en tur med bussen? Vi ska vara där i fyra dagar så förhoppningsvis ska vi hinna med en del i allafall. Som sagt tipsa mig gärna, matställen, shopping, sevärdheter! Kram

4 kommentarer:

The Queen of fucking Everything sa...

Picknick i Hyde Park! Definitivt ett måste=) Sen är jag rätt förtjust i London Dungeon, men det förutsätter ju en viss blodtörst förstås....

Lillis goes Odd sa...

Vårt hotell ligger nog vid Hyde Park, picknick låter jätte bra!
London Dungeon *google* låter rysligt spännande!
Tack!

Hilde sa...

Men vad roligt. Jag har aldrig varit där så jag har inga tips tyvärr. Ha så kul nu!
Kram

Unknown sa...

Mulberry finns på Harrods:) London Eye är rätt häftigt! China Town tyckte jag var värt ett besök med. Dubbeldäckare lär ni åka med! Finns hur mycket som helst! Ha det så bra! Kram