torsdag 7 juli 2011

Spinner silk


Sundance cardigan har blivit något av en favorit i garderoben hos mig. Den är skön att ha på och passar till väldigt mycket!
Jag har den i storlek 2 och den är inte rymlig i storlek men den sitter ganska exakt på produktbilden med.

Här provar jag den med spinner silk dress, en jätte fin klänning som bara hänger i min garderob. Jag har liksom lagt ut lite och jag är rädd att den ska gå sönder. 
Ni som har klänningen och har använt den mycket, har den håll sig i sömmarna?

Idag vaknade jag av ett fladdrande ljud i sovrummet. I sömnen tänkte jag att det lät som att det var en fågel i rummet. Sömndrucket kisar jag och får syn på en gråsparv på väg mot mig! Den lille har lyckats förirra sig in genom en 20 cm bred glipa i fönstret, under rullgardinen! Han tog en sväng i mollyroben och flög sedan ut genom det nyöppnade stora fönstret.

 Den här lille rufsen har fortfarande ont i magen....
Ha en bra dag!
Kram

1 kommentar:

Sofie sa...

Stackars lilla vovsen, hoppas det blir bättre snart!
Har också spinner silk, men jag har inte använt min pga att jag tycker den är lite för stor... Men absolut en av de allra vackraste klänningarna i min garderob!

Ha en fin dag!
Sofie