tisdag 30 augusti 2011

Lite rast på jobbet

I morgon är det min sista dag på min arbetsplats och det känns både bra och dåligt. Bra för att jag fick en annan tjänst som jag sökt och dåligt för att jag stor-trivs med alla i "huset"!
I dag kallades jag in i en sal där alla var samlade och jag fick en fin blomstergrupp och en bok med underbara teckningar i. Som pricken över det berömda i:et, en krans att ha i håret!


Visst blir man bara så glad? Personalen har kommit för att kramas och de små kommer för att kramas. Tror att jag ångrar mig lite....
Nä, nu är pausen slut och arbetet kallar.
Kram

- Posted using BlogPress from my iPhone

3 kommentarer:

Annelie sa...

Oj, förstår det kan kännas sorligt! Fast onekligen spännande på samma gång.. Lycka till!!
Kram

Lillis goes Odd sa...

Ja, det ska bli spännande att få nya utmanande uppgifter!
Kram!

Hilde sa...

Vilka gulliga kollegor, förstår att du inte vill lämna. Lycka till med det nya!
Kram