onsdag 7 september 2011

Lite blandat

Nu har jag jobbat i snart en vecka på min nya arbetsplats. Idag har jag rensat och städat i kontoret, mycket saker och papper samlas under årens lopp och man blir nog lätt hemma blind och tror att allt är viktigt att spara. Mycket av det som samlats med omsorg var jag obarmhärtig nog att kasta bort... Jag behöver inte allt och det är 20 år gamla ting, ingen annan ville ha det heller.
Nog om detta :-)
Här kommer en blandad kompott med Odd Molly!
Grandmas coat är först ut. Underst, Lacie dress(?) och Sun dance tank.

 Sun dance cardigan och en "klassiker" (jag och namn!) Samt kryddan på moset, minimannen i T-shirt från H&M!
 Bikette jacket, Nolita skärp (väger ton) och RA-RE paris byxor.
 I fredags var jag på tjejmiddag hos vackraste Maria. Hon bjöd på pajer och skaldjur. Så gott! Och så kul att snattra om precis allt mellan himmel och jord! Behöver jag säga att kvällen blev till natt väldigt snabbt?
Kram på er alla!

7 kommentarer:

Unknown sa...

Skönt att se att det finns fler förvirrade;) Fina dagens! Kram

Anonym sa...

Jeg plejer ikke at skrive i blogs , men din blog gjorde mig utroligt arbejde .. smukke ...

VivanDivanGoesFashion sa...

Jättefina dagensbilder :-)

Och skaldjur är ALDRIG fel

Kram
/Vivvi

Hilde sa...

Mums vad gott. Nu är jag jättehungrig:) Snygga dagens! Det ska bli himla kul att träffa dig med.
Kram

Carinale sa...

Hej där,
ny design och nytt jobb ser jag :)

Å hehe... puckade kommentarer från folk som av någon anledning inte kan/får vara med på den kommande s.k Riksträffen bryr jag mig inte ens om att kommentera.
För det första skriver jag med en så pass stor portion ironi så att man inte bör kunna misstolka den å väljer man att göra det så är det bara att beklaga.

Anonym sa...

vill du kanske sälja din nolita skärp till mig?

Lillis goes Odd sa...

Mitt snygga nolita skärp är dessvärre inte till salu :)