torsdag 22 september 2011

Not kul på hjul

Underbara fredag tänkte jag när jag kom hem efter jobbet i fredags. Jag skulle ut med tjejerna för att äta och dricka gott.
Ute vid bilen frågar min man vad jag har kört på...








Jaha, hur kul kändes det här då?Hela framdörren på passagerarsidan var intryckt! Och repa på skjutdörren där bak.
Enligt polisen har det troligtvis skett på parkeringen vid ett köpcentrum och "någon" har smitit iväg. Surt sa L som laddar för träff :(
Ha en go dag.

- Posted using BlogPress from my iPhone

5 kommentarer:

Hilde sa...

Men fy vad tråkigt. Hur är folk funtade?
Kram

Fröken Abbe sa...

Fy, vad trist!
Kram

Unknown sa...

Fy vad surt! Vilka idioter det finns:( Kram

Carinale sa...

Fy för den lede för smitande trafikanter.
Råkade ju ut för något liknande i januari. Tackålov så tag försäkringsbolaget hela chapparajset och hade en schysst hyrbil undertiden :)

Å nääää sorry om jag har byggt upp några illusioner om att jag i dagsläget skulle ha några som helst likheter med Pam.
Du kommer istället möta en rätt sliten totalt humorbedfriad och socialt inkompetent 08:a som inbillar sig att det inte ska märkas att hon är osäker som få. Typ :)

Carinale sa...

Tjena mittbena!
KIkar bara in och kollade läget.

Må bäst