måndag 3 oktober 2011

En lite sneakpeak...

... på helgens inköp. Men först resultatet av våran lilla vandring i dimman i Kungsbacka. Lätt leriga men kunde varit värre om vi skulle fortsatt ner till "cykelvägen under bron" som visade sig vara en
tre meter bred å!
 Fina Naimez gav oss tjejer varsin ros när vi träffades på fredagkvälle. Den är fortfarande fin! Tack :-)
 Ja, inte är det mycket som syns på bilderna av det som följde med hem men tre fina blev det. Jag ska ta bilder när det är ljusare ute.

4 kommentarer:

Hilde sa...

Jag kan fortfarande inte glömma din siden tunika/top. Vilken storlek tog du?
Kram

Unknown sa...

Jag ser en Clinch i alla fall! Kram

Lillis goes Odd sa...

Rätt Linda :-)
Hilde, jag tog en 1:a på den. Den är rymlig så en 0:a till dig kan bli perfekt tror jag.

HOUSE of ADELA sa...

Mmmm...ser ut att vara mycket fint!;)

Kramar
Adela