söndag 2 oktober 2011

Vilken härlig dag!

Här kommer lite bilder från vår dag i går. Är det någon som inte vill vara med, säg till så tar jag bort bilden.

 Grattis till vinst Christina! Minzo lottade ut hemliga paket.

 Luch! Jätte god Ceasarsallad. Skulle kunna äta den varje dag :-)
 Ost och kex och mera shopping hos tjejerna på Oles döttrar.


 Oh så fin, vill ha!
 Freeport hade ladda upp i butiken på alla sätt.

 Mera att lägga till på önskelistan.
 Christina och Malena beställde varsin blåbärs drink på restaurangen, ser så god ut.
 Tack Dr Molly...
 och tack Bina, för en fantastisk dag! För att inte tala om allt arbete med träffen som ni lagt ner. Så uppskattat ska ni veta!

Tack alla ni andra, ingen nämnd, ingen glömd!
Kram L

12 kommentarer:

Lingonberrie sa...

Tack för jättefina bilder! Så roligt ni måste ha haft.
Ha en go söndag.
<3

Mollymera sa...

Vad kul att träffas! Får jag låna bilderna där jag är med?
Kramis

Hilde sa...

Tack själv, det var trevligt att träffa dig och alla andra
Kram

Lillis goes Odd sa...

Låna på bara!
kram :-)

HOUSE of ADELA sa...

Vilka härliga bilder! Det syns hur KUL ni har=)

Kramar
Adela

Dr Molly sa...

Oj vad fina bilder!! Tror du det är ok om jag lånar några bilder från Oles Döttrar och en från Freeport??? Märker att jag inte har bilder som gör dom butikerna rättvisa!

KRAM DU FINA och TACK för underbart sällskap!

Gamla mamman sa...

Fina bilder! Och tack för sällskapet - jätteroligt att få träffa dig, du lilla söta :-)

Kram

VivanDivanGoesFashion sa...

Vilka fina bilder :-) Jätteskojigt att få träffa dig i r l och få ett "ansikte" på bloggen.

Hoppas resan hem gick bra

Kram fina
/Vivvi ♥

Unknown sa...

Ni är jättefina! Roligt att få se lite av vad ni hade för er:) Kram

Anonym sa...

Vad kul det var att träffas igen! Och vilka fina bilder du tog! Kollar och njuter av minnena! Kram Christine

Carinale sa...

Hej hej på dig!
INstämmer i din kommmentar dvs. det var rackarns trevligt att träffas, det gör jag gärna om =)

Å jag kan faktiskt vara snäll, väldigt snäll när jag sätter den sidan till ;)

Kram
/Carina

Karen sa...

Thank you for the pictures. It must have been a very fun time that the Molly Sisters shared together.
Have a wonderful week!
Kram,
Karen XOXO