fredag 6 januari 2012

Raggarsockar

Inget går upp mot varma stickade plagg nu när det är lite kallt. I går efter arbetsdagens slut fick jag möjlighet att prova pancho poncho från Odd Molly och jag är så glad att jag slog till på den när Hilde rensade sin garderob. Tror att det finns riktiga godingar kvar där!



På fötterna värmer mammas stickade raggsockor eller som minstingen säger "raggarsockar".



Varje jul får vi alla nya raggsockor i julklapp och det är lika spännande varje gång att få se hur "årets färg" blir.
Det här var mina "årets"!
Fina va?



Nä nu ska jag slänga mig i duschen och gå ut i solen en stund.
Kram!

- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

Hilde sa...

Raggarstrumpor, haha:) Barn är för härliga. Snygg du är i Ponchon!
Kram

Fröken Abbe sa...

Ponchon passar dig perfekt!
Raggarsockar är ju liksom inne nu, undrar om raggare har sådana? ;o)
Kram