måndag 24 september 2012

Freeport

Att köra till Göteborg i morse var som att köra i mjölk.


Luludress. St1.


Koftan finns i fler färger. Bl.a. Royal.


Jacka finns i fler färger och upp till st 4.


Kappan i storlek 2 var för tajt. Hade behövt en 3:a. Jätte fin med fransar.


Skinnjackan fanns i st 0 och 2. Underbart mjuk och så snygg!


Kommer inte i håg namnet på koftan men den är snygg!


Paisley mönstrad kofta, twill byxa och siden linne.


Mina inköp :)
Kram


- Posted using BlogPress from my iPhone

8 kommentarer:

Mollymera sa...

Vad kul att det hängde lite "till dig"!
Vad sugen jag blir att åka till stället.
Kraaam

Fröken Abbe sa...

Den rosa var ju urfin! Den understa beige har jag med (tror jag ju).
Kram

Pernilla sa...

Kul att se bilder från Freeport! Undrar vad jackan heter och vad den kostade?
Mvh Pernilla

Lingonberrie sa...

Kul att se bilder och vilken dimma. Var det inte overcast poly jacket den hette den röda.
kramar
L

Lillis goes Odd sa...

Det stämmer nog Lingon.Fanns i blå, vit och militär grön också.
Återkommer med mer bilder, då på mina inköp.

Peggy sa...

Fina inköp :-) jackan du provar har jag i rött och är så nöjd med den...kanske man skulle kolla efter en annan färg oxå..har ju rätt så nära till freeport och har inte varit där på ett tag...
Kram!

Carinale sa...

Åhh vad mycket snygga saker å andra sidan tycker jag nästan jämt att allt är snyggt på en person som bara har 1 i storlek :)

Avis

Lillis goes Odd sa...

Men Carina, jag är mer en 2:a än en 1:a. Fler gånger en 3:a (numera)