måndag 24 september 2012

Namnhjälp och "vill ha"

Är det någon som vet namnet på den här blusen? Jag har inte sett den i någon blogg tidigare. OBS lånad bild.

Jag har spanat på allt snyggt som kommit och som är på väg. Med tanke på att jag hittar massor jag skulle vilja ha kanske det vore bäst att sälja datorn ;-)
För hur snygg är inte den här klänningen?
 
 Eller dessa byxor? Blusen? Ja hela kittet är läckert!
 Ja tack!
Jag var på Pondus och provade lite av det nyinkomna från Odd Molly. Ursäkta de sura minerna... Jag kanske är lite skeptisk till vissa plagg... Är ju inte så lång som till exempel den här kofta kräver.
 Denna är jätte fin på baksidan men jag ville nog att den skulle suttit finare på mig även fram.
 Remix med glitter. Jätte fin och hamnade på vill ha listan.
 Idag kanske jag få tillfälle att åka till Freeport. Hoppas att det finns massor av fina OMs att välja mellan.
Ha en bra dag!
Ps Snälla, håll tummarna för mig idag (det kan jag behöva)
Kram

2 kommentarer:

Hilde sa...

Jag håller tummarna!
Klänningen du tycker om kommer tyvärr inte att gå i produktion fick jag till svar från Odd Molly.
Remixen är verkligen snygg på dig!
Kram

Lillis goes Odd sa...

Tack Hilde!
Vad synd på klänningen. Gillar hur den ser ut.
Kram