torsdag 22 april 2010

Så här ser dom ut på

Min outfit på kursen (ena dagen). Älskar koftan och skulle lätt kunna köpa allihopa!

Har den långärmade tröja och ett linne under den för den är så urringad.
Gillar den för att den är så mjuk och skön på.


Ursäkta mitt utseende idag. Ser ut som en gammal gumma men det går nog över till morgon när dansskorna åker på och man syggat till sig lite ;-)


Nåja, så här ser berry dressen ut på mig iallafall....






Kolla in längden!


Nosleve (?) ser ut så här... Sitter mycket finare på er andra som har bloggat den, besviken är jag faktiskt.

8 kommentarer:

Charlotte sa...

Fin du är i koftan, fin till ditt mörka hår..
Kan du inte sy upp Berry dressen?
Så blir den superfin på dig!
Kram

Fengxumamma sa...

Jättefint på dig tycker jag!
Berrydressen är lite lång men kanske en sömmerska kan hjälpa dig?


kram

Pååterseende sa...

Men så snygg du är i LK och den secrets i vitt..
Jag har ju den i lila men hade gärna haft den i vitt också:-)

Vill du veta ärligt vad jag tycker om berry och nosleeve??

BEHÅLLA!!
Jag tycker att bägge sitter jättefint på dig..
Nu är det lite kallt för bägge tycker jag men tänk sen till sommaren??
Såå fina!
Men känns de inte rätt så gör de inte...
Annars spar på dem och känns de inte rätt då heller kan du sälja dem då...?
Kraam!

KidzShopping sa...

Lovely knit koftorna är helt underbara! /Malin

Jeanette sa...

Åh vad fint du passar i färgen på Lovley kniten (röd va? ).
Tack för storleks hjälpen! Ska se om jag kan hitta någon och prova i helgen så slipper jag bli besviken. Den kanske inte sitter så bra på i heller. Det ska ju kännas bra.
Kram

Unknown sa...

En sån kofta ska jag spana efter i morgon! Kram

Unknown sa...

ohhh vad fin secrets är på! har aldrig sett den på tror jag!! Berry dressen var ju lite lång, men tror att rätt sömmerska skulle kunna förvandla om den till en dröm för dig. Kram

Pååterseende sa...

Hej snygging...
Hoppas att allt är bra med dig...
Du har ett award hos mig:-)
Kram Mia