måndag 5 april 2010

Välkomna hit!

Nu gjorde jag slag i saken att skapa en blogg som är mer kläder än scrapbooking. Här kommer jag att skriva mer om mitt intresse för kläder och annat som händer i vardagen.
Som många andra har jag fastnat för underbara Odd Molly. Kläder som passar alla typer av kroppar och åldrar. Det tycker jag är kul eftersom jag har minskat 34 kg men aldrig innan upptäckt att Odd molly gör kläder som sitter snyggt på en tjej med lite extra kilon. Som tur är "hittade" jag alla trevliga tjejer där ute i blogvärlden. Tjejer som delar intresset med ett generöst sinne!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Jag, våra fyra barn och vänninan Mona drog ut på stan... På sko jakt...
Till sina fina Mollysar behöver man ju söta skor, eller hur?
Jag fann ett par tofflor från Vialis.
Lite som träskor med klack och jätte sköna på foten. Dom fanns hos tjejerna på Simply´s.
I hörnet på bilden ligger Pointell me dressen efter att ha blivit provad till skorna :-) Det går lite fort ibland...
Jeans kjolen är jätte mjuk i tyget. Ännu så länge är den endast provad men väntar på att bli favoriten alla dagar!
Nu ropar kudden på mig så jag önskar er en god natt.


~kram~

2 kommentarer:

♥ Bina ♥ sa...

*tjingeling*

Skriver även här - snygga spiror!

*KRAM*

Lillis goes Odd sa...

Tack! Dom är korta men jag går bra med dom ;-)
Kul att du hittade hit!