torsdag 15 april 2010

Should it stay or should it go?

Stanna eller flytta, det är frågan...
Den rosa Lovwely knit:en är stl 1 och kanske liiite tajt. Stanna eller flytta?





















Pointell me dress, snygg som få. Men passar den mig, stanna
eller flytta?






















Ljuvliga Berry dress:en. Jag med mina 157 cm... Fållen hamnar vid fotknölarna. Maken tycker; behåll, underbart vacker. Men jag undrar om det är så snyggt men hel långt? Stanna eller flytta?
Hur hade ni gjort?




11 kommentarer:

KidzShopping sa...

Koftan satt helt OK tycker jag. och Pointelle klänningen är jättefin! It`s a keeper /Malin

Josanne sa...

Koftan... njaaa... Vet inte varför jag tvekar egentligen, förmodligen för attden bara känns sådär. Så frågan är; trivs du i den eller inte? Ja på trivs = stanna, trivs inte eller tveksamt = flytta.

Pointell däremot; undrar hur du ens kan ställa frågan... Den är klockrent som gjord för dig!!! Så snygg och så tuff med de coolaste stövlarna - vill ha!!! (var hittar man dem...)Den klänningen bara måste få stanna hos dig!!!

Berry kan jag inte svara på eftersom jag inte sett den på dig så därför hoppar jag över den punkten.

Massa kram!

Lillis goes Odd sa...

Tack snälla ni!!!!
Jag är en velmaja av värsta sorten!!!
LK: , jag trivs i min nearly black, stl 2... Men den rosa vet jag inte...
Stövlarna är Vagabond och dom hittade jag på Scorett outlett i Lidköping för 700kr i januari, visst är dom snygga!
Kliar mig i huvudet och funderar vidare. Gärna fler tips :-)
Men vilka skor har man till Pointell me dressen i sommar?

Josanne sa...

jag vet ju inte vad som är du riktigt än...
och mitt allra största problem när det kommer till klädsel är just skor...
Men spontant kan du som är så nätt och figursnygg ha allt från converse till platta sandaler eller nån sko med klack till den. Det handlar mest om vilket du skulle trivas i.
Kram! Igen! :o)

♥ Bina ♥ sa...

Gillar du Berry? Låt den gå till skräddare för justering! Helt klart värt det i mitt tycke! Pointell är ursnygg på dig!

Kram

Lillis goes Odd sa...

Bina, Berryn är jätte fin!! Kanske ska lämna in till skräddaren i alla fall...

Evalena sa...

Om din make säger stanna, då tycker jag def att den ska stanna! Pointellen känner jag också så där för men den sitter skitsnyggt på dig så låt den stanna! Har du nåt svart under din? JAg tycker det ser konstigt ut på mig när huden lyser igenom....

koftan ska väck om den känns tajt. det är inte skönt och det finns större att finna eller kanske nåt annat snyggt?

Kram på dig!

Jeanette sa...

Pointellen sitter helt gudomligt på dig! Behåll!! LK sitter snyggt på dig men om det är så att du inte trivs i den pga t ex färgen så säger jag - avyttra. Berryn tycker jag Bina kom med ett perfekt förslag. Både du och maken verkar ju gilla den så det kan det vara värt. :)
kram

Unknown sa...

Pointelle - BEHÅLL! Koftan, byt till storleken större så skall du se att du blir kär :D Angående Berry dress så håller jag med Bina. Satsa på en skräddare för det är en goding 2 die 4 :D

Lillis goes Odd sa...

Evalena jag har bara en svart bh under men kommer nog att ha ett svart linne eller underklänning om den stannar.

Ina sa...

Tycker inte det gör något att Berryn blir hellång, kan bara vara fint tycker jag. Tycker det är en så vacker klänning. Lk är också en keeper men jag är inte helsåld på Pointelle klänningen. Inte för att den inte sitter fint på dig utan det handlar om smak... Lyssna till ditt hjärta så blir det bäst!
Kram Ina