onsdag 21 april 2010

Hemma igen!

Lagom till jag kom hem efter en tvådagars kurs i ett soligt Kungshamn anlände den här lilla godingen. Tyvärr så kommer den att skickas tillbaks imorgon för att jag inte tror att den kommer att användas så mycket av mig... tror jag iallafall...*ångest*...
Även Berry dressen kommer att gå i retur, har jag tillslut bestämt mig för... Är det någon som vill köpa dom så hör av er minelli1@live.se snarast för imorgon läggs de på lådan. Linnet är stl 2 Berryn stl 1.





Så kom det något mer på posten ;-)... En härlig blus från RA-RE och

byxor, också dom RA-RE. Definitivt "stanna plagg".

Så här kommer jag att kombinera det. Stayhard är så bra att sätta ihop kombinationer i sin webshop tycker jag. Blir lätt lockad till shopping hos dom :-)




´Nu ska jag surfa runt hos er molly bloggerskor och se vad ni har hittat på undertiden som jag "pluggat" och ätit räkor och kräftor :-)

7 kommentarer:

Pååterseende sa...

Här är jag och läser din blogg så får jag mail att du har skrivit in min:-D
Men så synd att du inte var nöjd med din nosleeve...
Gillade du inte den??
Känns det inte rätt så skicka tillbaka den, bara du inte ångrar dig sen vännen...
Jag är så shoppingsugen nu som bara den..
Men jag måste hålla mig lugn tills molly träffen på lördag...
Är så mycket fint som jag vill ha ju!!
:-D
Ha det bäst,
kram Mia

Lillis goes Odd sa...

Det är inte det att jag är missnöjd på något sätt. Det är nog bara det jag handlar annat också och då får jag lite dåligt samvete. Jag är urdålig på att tradera!

Unknown sa...

Linnet är superfint! Kan du inte visa hur det ser ut på? Kram

Lillis goes Odd sa...

Jovisst kan jag ta en bild med mina gäddhäng
(-34kg gjorde så)

Unknown sa...

Jo tack, vet allt om gäddhäng, maghäng och lårhäng efter -48 kg;)

Jeanette sa...

Synd men om det inte känns rätt så ska man skicka tillbaka. Jag funderar på Nosleeve men är på jakt efter den i Indigo. Hur upplevde du den i storlek. Våndas om jag ska beställa en 3:a eller en 2:a. Jag har 2 i det mesta vissa saker 1 och några enstaka 3. :) Förvirrande!!
Kram

♥ Bina ♥ sa...

Men åhh.. den ser ju så fin ut! Men när jag läser i kommentarerna så nickar jag igenkännande - jag vet hur det är.

KRAM