onsdag 7 april 2010

Skadad?

Är man skada om man drömmer om Odd Molly? Det gör jag jätte ofta. Men i natt drömde jag om att jag skulle på Nathalie Schuterman (stavas?) rea! Solsidan som spökar tro? Alla på kontoren skulle gå på rean och slutade tidigt enbart därför... Jag som inte ens jobbar på kontor!
Jag kände lite panik i drömmen eftersom jag inte känner till N S mer än till namnet, tänk om jag skulle fastna för den stilen också! Vilken dröm...

Tillbaka till verkligheten, jobbet kallar!
Kram :-)

4 kommentarer:

Unknown sa...

Det kanske är fullmåne på G. Jag har också drömt konstigt några nätter!

Josanne sa...

Jag har också drömt extremt märkliga saker de senaste nätterna. Mycket panik över jobbet dock men även Odd Molly har dykt upp på de mest märkliga sätt. Fullmåne som Linda tror? Eller komplett galenskap, en bieffekt av att vara de Mollytokar som vi är? Kanske både och? :o)
Ha en bra dag! Kram!

Pååterseende sa...

Jag drömmer ofta om Odd molly...
Ofta om hur jag springer i stora varuhus där de säljer ut mollysar för otroliga priser och alla springer omkull varandra med kundvagnarna..
som jag skrev i bloggen för någon dag sen..
Jag har till och med råkat tänka på odd molly under sex:-o
Då har det gått lite för långt va?
:-D
Kram igen

Lillis goes Odd sa...

Skönt att höra att jag inte är ensam om att ha hjärna full av OM :-)