tisdag 1 mars 2011

Äntligen!

I morgon ska jag jobba igen. Jag har vabat sedan 16 februari! De två minstingarna har avlöst varandra med vattkoppor. Visst, fine, det är väl bra men eftersom de smittades vid samma tillfällen trodde ju jag att killarna skulle vara sjuka samtidigt. Men ack vad jag bedrog mig. När förste var frisk poppade plitorna upp på den andre. Men nu, nu ska jag tillbaks till vardagen, jobb, möten = annat att tänka på!
Jomenvisst har vi haft det mysigt ändå, men... Ja, ni fattar?
Mina pre spring kom igår, eller två av tre. Nu ska jag bara prova och känna efter om det känns rätt.
Kram!

4 kommentarer:

Josanne sa...

Hej gumman, jag har saknat dig, kul att se dig här i Blogglandia igen!!! Skönt att barnen, och du är på fötterna igen. Kramar!

Unknown sa...

Herregud vad folk är sjuka överallt! Nice to see you:) Kram

Lillis goes Odd sa...

Åh, vad söta ni är!
Jag har läst men inte orkat kommentera. Än mindre blogga själv. Men nu kanske :-)

Unna dig alltid sa...

Era stackare, vi har inte fått vattkoppor ÄN men det har gått på dagis. Fick en sväng med influensa istället och penicillin ;-)

KRAM