måndag 28 mars 2011

Tadaa

Ja, ni ser vad som skymtar fram under makens byxor ;)


Men först dom nya fina skorna. Hade väl varit mer praktiskt med hel tå men det blir ju snart varmt och skönt.


Ursäkta röran, men jag blev så ivrig att få prova Grandmas coat att jag glömde av att plocka undan först.


Färgen heter apricot men är mer rosa än åt det aprikosa hållet. Tycker att den faktiskt fungerar till smocken med ( trodde inte det först).
Ha en bra måndag!


- Posted using BlogPress from my iPhone

4 kommentarer:

Annelie sa...

Ååh så fin du är i den!! Supersnygg o väldigt vårig o fin..snygga skor också! Lyckad dag med andra ord..kul!
Ha en fin dag,
kram!

VivanDivanGoesFashion sa...

Snygg grandma. Verkligen vårig.

Ha en bra dag
Kram
/Vivvi

Unknown sa...

Vad fin:) Bra köp! Kram

Carinale sa...

Fint, fint, fint - toppenfint.
Jag har en i purple sedan många år, faktiskt var det mitt första Mollyplagg. Tyvärr är den lite stor men det är bara att kavla upp ärmarna.

Det som ajg har under min klänning som du kommenterade är en svart underklänning av det absolut enklaste snittet. Inköpt på Lindex förra sommaren.