lördag 21 maj 2011

Campadre

I tisdags kom mina gosiga flipp flopps som jag beställde från campare när de hade kampanj på UGG.
Vet att många haft problem med sina beställningar från campadre men det har inte jag. Det har fungerat varje gång!




Kolla in den sköna insidan! Fårskinn, så mjuka att ha på sig!



Jag satte en bröddeg när jag kom ner i morse. Receptet finns på fiberhavregryns paketet och är lätt att baka och blir saftigt och gott. Tyvärr så bakar jag alltför sällan. Det tar ju inte så lång tid egentligen...



Alla fyra i plåten



Se så vackra :) nu ska jag ta med en limpa till dotterns kompisar. Hon har sovit över där i natt.
Ha en skön lördag!
Kram



- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

Annelie sa...

Vad härligt o gott det är med nybakat bröd!! Nu för tiden är det alltför sällan dessvärre..var duktigare förr med den saken!
Mysiga Uggs du fått hem!! Har också beställt andra saker från Campadre under tidiga våren som kommit helt utan problem..kanske varit otur med just OM.
Ha en fortsatt bra lördag!
Kram