torsdag 5 maj 2011

Onsdag och torsdag

Gå, gå, gå... Var helt mör i fötterna i går kväll.
Innan vi åkte ut till Globen åt vi sushi på Arigato sushi, som vanligt jätte gott!


Vi hann med vapenmuseet. Vad gör man inte för mannen? Han fick ju kolla på kläder med mig :)


På mathilde, biblioteksgatan, provade jag lite...





Den här fast i aprikos vill jag ha. Nu var det så att tre av fyra inte var ett dugg intresserade av mollysar så jag kände mig lätt stressad=0 inköp.


Konserten var jätte bra. Mycket tänkvärt även 2011 med tanke på musikens uppkomst.
Idag var vi på Hallwylska museet. Också intressant. Vilka skatter där fanns!
Innergården.


-lunch på libanesisk restaurang.


Molly spaning på NK.
Det finns så många Molly plagg i den här stan som jag knapp sett på olika webbutikerän en gång.







Underbar men ack sååå dyr!


Fina detaljer som måste se på riktigt!


Nu sitter vi på tåget hem och bara tar igen oss.
U&R, tack för sällskapet, vi gör gärna om det här!

Posted using BlogPress from my iPhone

6 kommentarer:

Johanssonskan sa...

ÅHHH ! Jag vill åxå tycka att sushi är gott. Det SER ju så underbart snyggt ut ! Men min mun gillar det INTE ;-)

Lillis goes Odd sa...

Hahha, Tokfia!

Unknown sa...

Håller med Johanssonskan;) Kram

Carinale sa...

Åhh vad roligt med ett Stockholmsbesök, säger den invande och inbodde. Men fakta är att jag gärna gör turistturer i stan även jag.
Å sushi, jag älskar sushi - tyvärr gör inte Perre det. Så det blir i min ensamhet jag får njuta av dessa godingar.

Hoppas att du hade det bra här i stan.
/Carina

Karen sa...

I have the same problem as you with silk sleeveless dress....cannot decide and buy nothing.
Perhaps when you are home and think about it longer, a decision will come.

Kram,
Karen XOXO

Lillis goes Odd sa...

Karen I hope so :-)