onsdag 25 maj 2011

Tungt...

Idag fick jag ett besked jag tog ganska hårt. Är förvånad att jag reagerade som jag gjorde och att jag känner som jag gör... Tyvärr så kan jag inte berätta mer just nu för det ska ut officiellt först på fredag. Det känns tungt just nu i allafall.
Jag ska passa på att tipsa om en bra dator väska. Passar laptops på 13"-15" och har många bra fickor och ett vadderat fack för datorn. Jag beställde min på Apple

STM Small Alley

Nu ska jag bädda ner mig i sängen. Har varit många sena kvällar och det känns i kroppen.
Sov gott!

7 kommentarer:

Unknown sa...

Stor kram till dig, hoppas morgondagen blir bättre:)

Annelie sa...

Kramar till dig!!
I morgon är en ny dag, med nya möjligheter..
Kram

Mollymera sa...

Så tråkigt :(

Kramar

Jeanette sa...

Jobbigt när man får sådana besked. :(

En stor kram till dig!

Johanssonskan sa...

Hoppas att allt blir så mycket bättre när allt detdär jobbiga lagt sej....

Lillis goes Odd sa...

Tack vad ni är goa!

Carinale sa...

Hej kära du!
Alla besked här i livet är tyvärr inte roliga besked, fast jag tror att man inte skulle uppskatta allt gott man får vara med om OM det inte var att man ibland drabbades av mindre roliga saker.
Man förstår kanske inte meningen med det på en gång, men senare brukar pusselbitarna falla på plats.
/Carina