söndag 18 mars 2012

Fokus

Åh så svårt det kan vara att fokusera på läxorna. Kommer hela tiden på annat som helt plötsligt är "viktigare" som att torka av toadörren(?) hallå, kom tillbaka till böckerna!


Javisst! Mitt lilla paket som kom i torsdags vill jag visa. Vackert inslaget med ett kort och en liten present också.


Blusen som hittat hit vet jag inte namnet på men den är från Maestress selctif kollektionen 2008 om jag är rätt informerad.


Det som är Odd Molly som bäst är arbetet. Som på denna, vida blusen... En dragkedja i sidan. Inte för att den behövs liksom.


En häromdagens.


Kram

3 kommentarer:

Hilde sa...

Snygg blus. Man ska absolut inte underskatta de gamla godingarna:)
Kram

The Queen of fucking Everything sa...

Haha jag kommer ihåg det där, det var alltid så välstädat hemma på den tiden när jag pluggade :-)Hoppas du får en toppendag, kram!

Lillis goes Odd sa...

Nä, gamla godingar i krispigt vitt är aldrig fel!

TQofE, hahhaa, så fort jag skickat iväg inlämningsuppgiften åker dammsugaren fram. Gudars så skitigt det är då!
Kram