måndag 12 mars 2012

Inbjudan!

Äntligen fick även jag en inbjudan till stora staden i öster. Tyvärr kan jag inte åka till Stockholm men om jag håller tummarna lika hårt nästa år kanske jag får och kan komma i väg. Tackar för inbjudan.



I dag är jag hemma med minstingen som har fått hosta och feber. Så medans han sover tittar jag över lite bilder i mobilen och hittar den här söta Odd Molly toppen. Så fin när man fått lite sol på näsan.





En fin färgglad väska till våren? Letar efter en ny fräsch väska men kan inte bestämma mig, brukar sluta med en ny svart.


Kram på er!
- Posted using BlogPress from my iPhone

5 kommentarer:

VivanDivanGoesFashion sa...

Fick också en inbjudan idag och tänker faktiskt åka :)

Sött linne och väskan var bedårande. Snyggt med rosa väska, ska tydligen vara färgglada väskor i vår så du kommer ju bli superinne :)

Kram
/Vivvi

Mollymera sa...

Jag ville åka, men kunde inte, men nu har allt löst sig ;-) Jag ska till stora staden, jippi!

Kramar

Annelie sa...

Vad synd du inte kunde åka!!
Jag lämnade återbud i morse, hoppas på något annant tillfälle istället..
Kram

Nena sa...

Vad roligt att du blev bjuden och synd att du inte kunde åka! Kommer säkert fler tillfällen! Ska bli spännande att få se rapporter från den här träffen!
Kram

Nena sa...

Vad roligt att du blev bjuden och synd att du inte kunde åka! Kommer säkert fler tillfällen! Ska bli spännande att få se rapporter från den här träffen!
Kram