torsdag 22 mars 2012

Solisar

Så är de på plats, solglasögonen jag köpte av Hilde! Ska bara passa in dem efter mitt ansikte sedan lär rayban hänga med för solglasögonen väger inte mycket alls.
Nu är jag och mannen på väg till Göteborg, solen skiner och det är så härligt ute. Synd bara att jag ska vara instängd hela dagen.


Kastar in en dagens från i går.


Till sist en hälsning till alla er som ska få nöjet att träffad i morgon. Ha det bäst. Jag kommer att tänka på er och hoppas få träffa alla snart.
Kram


- Posted using BlogPress from my iPhone

3 kommentarer:

Lillis goes Odd sa...

Hilde. Kan inte länka till dig från mobilen men tack för en snabb affär och väl inslaget paket :)
Kram!!!

K. sa...

Åhh ja! Solen skiner och det är ljuvligt! Ha det fint här i Göteborg. Kram

Hilde sa...

Vad fint de sitter på dig, snyggt. Jag tänkte jag skulle maila dig och säga till om Wii kontroll lådan, men du visste nog vad som var i ändå.
Kram