lördag 28 april 2012

Äntligen klar!

Överöser er med dagens bilder som samlats i mobilen.
Odd Molly sundance tank och tenfold Knit.


Wigwamen och finaste underklänningen som jag köpt av Odd mollyhollic


H&M kavaj och a one silk.


Rock-a-fellow slip Top.


Äntligen är kursen slut! Den har varit mycket intressant och lärorik. Sex månaders arbete har gett mig en hel del insikter om mig själv och vad det är jag vill arbeta med. Nu är det bara att börja staka upp mina mål och börja driva mot dem.


( Mullsjö friluftshotell)

Så här känner jag mig nu, luften har liksom gått ur mig efter allt. Men som tur är har jag några lediga dagar att ta igen mig på :) så jag gosar ner mig bredvid Sushi och blundar en liiiten stuuuund.....


- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

Nena sa...

Grattis till genomförd kurs!
Kram

K. sa...

Jättefint! Och ta det nu lite lugnt efteråt! Kram