måndag 23 april 2012

Det slog mig

... I morse när jag körde till jobbet att det mest använda Odd Molly jag äger är ....




Handskarna! Jag har haft och använt dessa så gott som var dag i två säsonger, om temperaturen legat under, låt oss säga, 8 grader.
Jag var lite rädd att tappa Molly dollarsen i början men de sitter där de sitter. De små nitarna finns också kvar, allihop! Handskarna åker upp och ner i fickor och väskor, har fått kaffe spillt på sig och blivit handtvättade. Ja, de var värda varenda krona tycker jag.
Mannen i mitt liv har fyllt år så vi firade med lite tårta. Man känner sig inte så gammal men när man ser alla gråa hår och små rynkor som dyker upp här och var, är det väl bara att inse faktum... Jo, vi blir visst äldre vi med ;)




Ha en bra dag!
- Posted using BlogPress from my iPhone

3 kommentarer:

Hilde sa...

Jag har varit lite skeptisk just på grund av att handskar är med om mycket, men riktig kul att läsa att de håller.
Kram

Unknown sa...

Dom är fina handskarna! Och vad mumsigt med smörgåstårta:) Grattis till mannen! Kram

Carinale sa...

Coolt att handskarna funkar.
Jag har (liksom andra) varit extremt skeptisk mot att köpa denna typ av handskar för dyra pengar - så bra att de var värda sitt pris!

Å grattis till dig å maken :)