onsdag 4 april 2012

Rea 60%, st1


Rea60% st 4 och 3


Äntligen fick jag tillfälle att prova plagg jag bara sett på bild hos er andra. Det är helt annat att få på sig plaggen och att få känna på materialen. Den vita jeansjackan är ursnygg. Men får stanna...


Givin Top passar inte på mig men den är verkligen fin med brodyren och tyget!





Canna cardigan skulle jag gärna tagit med hem. Men med en garderob full med koftor blev det ingen ny :(


Grablr sleevless tunic är söt och väldigt skön på. Tyvärr så fanns inte den med ärmar och jag är inte mycket för att visa mitt gäddhäng. Det får vara mycket varmt i såfall.


Så sist speak loud say nothing jacket, storlekarna skiljer inte mycket. Det beror mest på hur du vill att den ska sitta. Snygg tycker jag.





Conditori Nordpolen i vara är värt ett besök om man ändå är på E20 Du beställer över disk och tar ett bord. Där efter kommer personalen med allt på bricka, dukar upp och häller upp i koppar och glas. Sedan lämnar hon kaffekannan kvar så att man får sin lilla påtår. Service som jag saknar på andra fik faktiskt.


Nu ligger jag på soffan med benen i vädret och kollar in ett par väldigt sköna tofflor.
Ha det!
- Posted using BlogPress from my iPhone

3 kommentarer:

Unknown sa...

Fina saker du provar! Och trevligt med lite hederlig gammaldags service på fik:) Kram

K. sa...

Vad mycket fint! Hoppas du får en härlig påsk! Kram

Gamla mamman sa...

Massa snyggt! Visst är vårkollektionen irriterande bra... :-)

Finfina tofflor också, förstår du beundrar dem

Påskkram