söndag 9 maj 2010

40-års fest

Om några månader ska det bli fest. Men redan nu funderar jag på vad jag skall ha på mig.
Ska man vara lite "cool" och ha den här outfiten?

Eller sommarljuv och ha den här vackra klänningen?
Eller varför inte en sval sidenklänning som är både lite tuff och vacker på samma gång?

Eller ska jag söka efter den här godingen i storlek 2?


Eller har ni förslag på något snyggt som kan passa en "bygdegårdsfest"? Snälla kom gärna med förslag :-)
Vi är tre eller fyra som ska fira ihop.
Kram


4 kommentarer:

Unknown sa...

Översta eller understa outfiten tycker jag! Det översta var ju riktigt snyggt. Kram:)

Annelie sa...

Vad kul o "hitta dig"! Men du, om några månader är det faktiskt sommar, o förhoppningsvis varmt! Tänker Duvet har längd om det ändå skulle bli lite kallt ute, en sjal o snygga sandaler till! Fast det beror förstås på vilken typ av bjudning..ska du vara elegantare så sidendressen! Rolig planering..
KRAM

Lillis goes Odd sa...

Linda:Tack, jag tycker den översta är snygg (även på mig;-) )
Gillar tanken på alla stilarna fast sedan är ju dagshumöret den avgörande faktorn. Jag är känslomänniska uti fingerspetsarna och klär mig därefter :-)
Annelie:Förhoppningsvis blir det en rolig och fartig fest med mycket dans. Ska prova klänningen med svarta sandaler (den enda färgen som jag har på sandalerna här hemma)

Annelie sa...

Skrattar igenkännande om känslomänniska! Ja visst är det helt avgörande hur man känner just den dagen! Tur man brukar ha lite att välja mellan..ni kommer garanterat få urkul! Det är ju viktigast o att du känner dig bekväm.
Kram