onsdag 19 maj 2010

Ed Hardy

Jag hör till dom som älskar skor och väskor och läppstift/glans och annat som förgyller mig vardag :-)

Nu vill jag visa ett par super läckra skor som jag hittade här



Jag tycker att dom är så snygga med det rosa feminina mot det svarta rockiga och stålklackarna.

Ett par snygga jeans och en fin Odd Molly hearted tunic och min outfit vore klar för fredagkväll på krogen *drömmer*. Jag jagar vidare på en Hearted tunic i chalk eller almost black i stl 2.

Bild lånad från Deepfling
Bild lånad från Stayhard.se Kram

7 kommentarer:

Unknown sa...

Här har du en till som är torsk på EH-skor. Tror inte att jag skulle klara av dom smala klackarna, men dom är döläckra:) Kram

Lillis goes Odd sa...

Vet ju Linda att du har EH skor. Hur är dom i storlek? Sitter med klickfingret och tvekar på IRL.

Fengxumamma sa...

har en i chalk storlek 2 - intresserad?

mejla mig: christina.billberg@telia.com

Unknown sa...

Dom är ganska normala, i alla fall basketvarianterna. Har haft ett par i lack med 10 cm klack, dom tyckte jag var lite små i stället. Skitsvårt att köpa sånt utan att prova. Lycka till!

Tina sa...

åhh, denna tunic vill jag med ha. :)

Kram

Unknown sa...

Blev det några skor?!

Lillis goes Odd sa...

Linda, nej... inte än iallafall. Ska se om jag hittar i butik så att jag kan prova. Har en riktigt bråkig vänster fot med längre andra tå (längre än på den högra) och en öm Halux valux (stavas?) Så därför tvekar jag lite på att skicka efter just skor.