torsdag 13 maj 2010

Svåra beslut :-)

Olika stilar till olika humör. Någon mer som känner igen sig? Het and run dressen käns ju lite flickig med den korta längden och knyt i ryggen. Den är så välarbetad och söt fast liiiite väl urringad kanske. Under har jag linnet Appeteaser i färgen chalk och gråa leggins.



Lite mera passande till jobbmöten kanske detta är. Tenfold knit i almost black litte från Ge-Kås i ullared och svarta byxor RA-RE.

Nu ska vi åka till våran gudson och äta lite gott och i kväll är jag helt utan Odd Molly. Det händer inte så ofta för jag brukar ha ett linne eller underklänning på mig om det inte är något som syns.
Ha en mysig kväll!
Kram

8 kommentarer:

Jeanette sa...

Fina båda två och helt olika stilar.
Ha en trevlig kväll!

Unknown sa...

Så ör jag med. Kan skifta helt i stil beroende på dag och humör :D Gillade din outfit med Tenfolden. Supersnyggt!

Unknown sa...

Snyggt med båda outfitsen! Kram

♥ Bina ♥ sa...

Ja och även samma plagg kan ändras rejält - släng på en jeansjacka över hit and run och plötsligt är den tuffare.

Jättefin är du på båda bilderna!

KRAM

Lillis goes Odd sa...

Tack vad ni är gulliga :-)
Håller med Bina, jeansjacka/skinjacka är bra plagg att "stärka" upp kläderna.
Snacka om att jag stavar som en kratta under tidspress, inte många rätt i stavningen där uppe inte... ;-) (Jag som hade MVG i svenska b)

Tina sa...

Jätte fina båda två!

KRAM

Evalena sa...

Ciao!
Snygga grejjor du visar upp! Min Hit&Run var mest en Run på mig. Alltså ingen Hit. :-D
JAg såg helt ärligt ut som en fet ballerina i den och det är hemskt för jag älskar den! Världens vackraste nästan.....

fyller 40 i november! Du då?
KRam

Ninna med En Skopa Odd... sa...

Vad snyggt det var med Apperteaser-linnet under Hit and Run! Smart! Jag har aldrig tänkt på att man kan använda det under andra plagg förutom koftor. Arkiverar i minnesbanken!
Förresten, jag lägger till dig till min länklista, hojta om det inte är ok!
Stor kram!