lördag 8 maj 2010

Akuten...

Idag kom maken hemm med döttrarna efter deras ridlektion på ridskola. Äldsta dotter helt blek och vimmelkantig. Hon hade ont i huvudet och mådde illa. Ringde sjukvårdsrådgivningen och dom sa att vi skulle åka in. Så nu har vi kommit hem efter att ha tillbringat en hel lördag på akuten... Hon hade inte fått hjärnskakning men väl ett rejält slag i huvudet.

Så vi, hon, jag och grabbarna är hemma och maken och andra tösen plus grannens dotter fick åka på konsert med blandade artister. Vi som hade plannerat barnvakt till grabbarna i kväll så att jag och maken skulle få rå om döttrarna en helkväll.

Vi får ta igen det en annan gång.
Nu letar jag efter ett par fina ballerina skor som jag kan ha till den här klänningen som får stanna. Har ni sett några snygga 39:or någonstans?
Kram :-)

2 kommentarer:

Unknown sa...

Usch vad läskigt när dom slår huvudet i så där. Tur att det gick bra! Klänningen är jättesnygg, klart du ska ha den kvar! Några skor kan jag inte tipsa om nu, hojtar till om jag springer på nåt snyggt. Ha en bra lördag. Kram

Jeanette sa...

Stackarn, skönt att veta att det inte var hjärnskakning.
Tyvärr inga tips iheller då jag inte varit ute på skojakt ännu. Klänningen är väldigt fin, grattis till fint köp.