tisdag 20 juli 2010

Dagens

Två av gårdagens inköp fick bli dagens Molly. En silkig underklänning och ett silk/viscose(?) linne över. Svalt och skönt. Vita leggings och vita Converse.
Om ni har funderat över min hemska hall kan jag berätta att vi total renoverar hemma hos oss. Tyvärr så blir man hemma blind. Vi vart nämligen så lyckliga över att äntligen hitta ett par gamla dörrar att hänga upp (Och bara det att man kunde stänga om sig när man gjorde sitt på toa)har bidragit till att vi har "glömt" av att måla dom.



Ha en bra dag :-)

2 kommentarer:

Annelie sa...

Vad roligt du hittade några finingar! Förstår det måste "klia i fingrarna" när man kommer till sådana ställen!
Förhoppningsvis kommer jag också någon vacker dag kunna besöka en outlet..ser ju mycket fint på bilden. Kram

Unknown sa...

Jag tror att jag har ett sånt linne jag också som jag aldrig använt. Bra tips att ha sidenplagget under, nu kanske min kommer att används också:) Kul med fynd! Kram