fredag 9 juli 2010

Jeansfrossa

Eftermiddagens Molly. Nya jackan, så snygg och skön!. Det är inte det lättaste att fota den snygga ryggen (med jackan på.) Baggy shorts från Vero Moda ballerina skor från La Redoute.

Nu ska vi packa husvagnen för att åka till kusten ett par dagar. Ska bli skönt att komma hemifrån och se lite andra vyer, fiska krabbor och sällskapa med andra trevliga människor.







Dagens icke Molly. Jeans tunika från Red and Green. Även denna är super mjuk och skön att ha på sig.



Gårdagens Molly. Fick komplimanger av kassörskan på ica och en i en klädbutik. Jätte roligt faktiskt!

Tjingeling



4 kommentarer:

Äppelträdet sa...

Tack för fin kommentar hos mig! Och grattis i efterskott!

Pååterseende sa...

Du är verkligen snygg i den jackan:-)
Jag älskar min, ett av bästa köpen!!!
(och så gillar jag kombon längst ner men det vet du väl redan;-)
Härligt med husvagn, vi ska bo i vår imorgon bara jag och mannen över natten när vi ska vara barnlediga för första gången på något år!!
Tack för dina söta kommentarer hos mig, blev så himla glad:-)
Ha en härlig fredag,
Kram

Annelie sa...

Hej!
Vad roligt det blev en jeansjacka med brodyr! Du är superfin i den verkligen! Den är en otroligt bra investering, passar o användbar till massor i garderoben..
Fortsatt skön kväll!
KRAM

Ingrid sa...

Den är så fin jeansjackan, speciellt med broderiet på ryggen som är ett konstverk i sig.

~Livet i byn