torsdag 29 juli 2010

Upp, upp, upp....

Hittade så läckra skor till ett riktigt fynd pris på Kungsmässan förra veckan. Dom ser högre ut än vad dom är eftersom platån är "inbyggd". Det krävs viss teknik (eller vad man nu ska kalla det) att ta sig fram med skorna på ett hyfsat sätt. Kan erkänna att jag stapplar fram men snart har jag kläm på det :-)

Sedan vill jag dela med mig av min sommarvy. Om en snar framtid är det moget att skördas och de böljande åker markerna är snart ett minne blott. Men tills dess njuter jag av doften av sol och mognande säd.


5 kommentarer:

Frusna flickan sa...

Men guud vilka urläckra skor. Vill ha!!

Lillis goes Odd sa...

Märket i säger Bianco, pris... 200:- :-D

Unknown sa...

Snygga skor! 200 spänn, vilket vrakpris:) Det är bara att öva på. Kram!

Unknown sa...

Oohhh! Supersnygga!

Jeanette sa...

Wow vad läckra! Jag är allt lite avis på alla som kan gå runt i dessa läckra högklackade.
Kram