söndag 4 juli 2010

Så kul vi hade!

Oj vad roligt det är att få bjuda sina vänner på fest! Vi hade så roligt och som vi dansade i går.
Vi var tre som firade våra födelsedagar ihop. Festen hölls i svärföraldrarnas maskinhall och trädgård och hade vi tur med vädret? 30 grader lite vind så att det fläktade och gav lite svalka. 125 gäster som åt och drack och dansade. Klockan 4 i morse lullade vi till sängs. Nöjda och med ömma fötter :-) Vilken tur att jag hade min underklänning på mig för när vi buggade stod klänningen rakt ut, nästan upp till midjan (känndes det som iallafall). Det hade ju kunnat bli kvällens samtalsämne annars ;-)
Tyvärr togs det ingen hekroppsbild igår så de två undre bilderna är tagna idag för att visa helheten. Ja, jag är trött och ja, det syns :-)
Måste också berätta att jag fick så mycket komplimanger igår, både av tjejer och killar. Dom tyckte att jag hade en snygg klänning på mig. Och jag kännde mig jätte fin faktiskt!
Funderar ni på att köpa en wigwam kan jag bara säga, köp!








8 kommentarer:

Ingrid sa...

Så otroligt bra du klär i den wigwamen :0) Så tur ni hade med vädret. Precis så ska en födelsedag vara.

~Livet i byn

Unknown sa...

Så vacker du är i Wigwamen!! Kram

Unknown sa...

Vad fin du är! Kul att festen blev bra:) Kram

Annelie sa...

Vad roligt det blev så lyckat! Du är ju supersnygg i Wigwam dressen..förstår verkligen du fick många komplimanger. En sådan fest med dans o glädje har man läänge i bevarat i sitt minne.
KRAM

Dr Molly sa...

Vilka fina bilder!! Du är så fin! Kramar

Pååterseende sa...

Wow så vacker du är i din fina wigwam!
Förstår att du fick många komplimanger!
Jag har hittills inte använt in som klänning men nu när jag såg dig så blir den nog dagens imorgon!
Och grattis till 40-års dagen i efterskott;-)
Vilken härlig fest, va roligt att få fira med så många!
Kram Mia

Shopaholic sa...

Så fin du är vännen!! Otroligt fin!! Och en riktigt vacker 40-åring!!! Vilken fin klocka dessutom du fick!!
GRATTIS!!!

Tina sa...

SÅ fin du är i wigwamen!

Kram