fredag 30 juli 2010

Idag blev det...

...det här som fick luftas från garderoben. Trodde aldrig att jag skulle gilla Meshen så mycket som jag gör. Dels för att den är lätt och inte varm och att man känner sig klädd i den. Den är också lätt att kombinera med annat. Som till exempel Alchemistry s/s. En blus som jag inte heller hoppade jämfota över direkt men som jag nu tycker om jätte mycket! Har i och för sig letat efter en röd tidigare, men bara halvhjärtat. Önskar att vi hade haft barnvakt ikväll för nu känner jag för att gå ut på galej. Hänga i baren och prata med folk. Dansa lite grand och få flörta lite med min man, så där lite busigt som man gjorde "förr i tiden"...
... Men istället drog jag på mig mysbrallorna och letar fram en film och häller upp ett par glas rosé (My odd reality har "lurat" ner mig i rosé träsket ;-) så gott. ) till mig och min älskling. Kanske dags att fundera ut vad vi ska fredags mysa med för mat också.
Ha en härlig kväll!
~~kram~~

9 kommentarer:

Dr Molly sa...

wow vad snygga outfits!! Förstår att du vill ut och bar-hänga!! Du hade ju varit snyggast på stället! Kramar

Jeanette sa...

Snygga båda två. Jag är också väldigt nöjd med mina Mesh koftor. Otippade men så användbara. :)
Kram

Frusna flickan sa...

Supersnygg som vanligt! Rosé är min nya grej också. :-)

Josanne sa...

Håller med DrMolly till 100%. Du är råsnygg! Och vilka läckra skor du shoppat. Önskar att jag kunde gå i sådana för det är urläckert.
Jag har också torskat på rosé, med det är Fredagsmailbloggen-Carinas "fel". Kanske ska ta mig ett glas jag också...
Ha en bra fredagkväll. Stor kram!

Charlotte sa...

Du är superfin, jag älskar också mina två Mesh short cardigan..
Så himla användbara och fina..:)
Man kanske får ta prova på rosé en kväll....
Kram

Lillis goes Odd sa...

Ni e la för gulliga!
Akta dig Charlotte, du blir fast du med, sanna mina ord ;-)

Unknown sa...

Så snygg! Kram

Tina sa...

Jätte snyggt!

Ingrid sa...

Skitsnyggt, båda outfiterna!!

Short mesh cardigan är en hit tycker jag, älskar mina.

~Livet i byn