onsdag 4 augusti 2010

Nytt försök

Innan sommaren köpte jag det här linnet i storlek 2. Kan säga att den kändes något trång så det fick åka tillbaka. Helst ville jag ha en i färgen indigo men dom var slut överallt. Idag fick jag hem ett tardera klick. En i nosleeve i storlek 3 och färgen... Indigo! Lite tältvarning men så skönt att våga röra sig i den utan att vara rädd för att spräcka sömmarna.



Riktigt fin med tenfold kniten också tycker jag. Fast jag önskar att den satt så här på mig med.

Tjingeling



5 kommentarer:

Viola sa...

Den var riktigt snygg på dig och tältvarningen förstår jag inte alls?

Läckert matchat med jeans och tenfold knit :)

Kram från Viola

Dr Molly sa...

så snyggt! Passar ju helt underbart med tenfolden! Du är precis så snygg som du önskar! Kramar

Unknown sa...

Den äe så fin! Önskar att OM hade gjort den i storlek 5 eller 6 så jag hade kunnat köpt en;) Kram

Jeanette sa...

Den är super fin på dig! :)

Annette sa...

Den sidder bare super flot på dig. Den må jo ikke sidde for stramt når det er silke - så går syningerne i stykker ;))
Jeg synes der er mange der køber deres Odd Molly tøj for lille i størrelsen, så det sidder alt for stramt. Det er ikke så pænt, synes jeg - og heller ikke godt for tøjet :)
Kram