söndag 8 augusti 2010

Tack tjejer!

Idag är jag über trött efter en hejdlöst rolig fest igår. Ramlade i säng i natt utan röst (nej, jag har inte skrikit mig hes) kände i onsdags att jag började bli lite förkyld... Fast lite var jag ju "tvungen" att sjunga med i texterna också ;-)

Idag ser jag ur som en kvarleva från 80-talet. Fattas bara en tupperad frisyr och neon rosa nagellack (kanske finns i gömmorna förresten.)


Tack för era råd och åsikter angående mitt klädval. Jag var så inställd på Pointellen med jeansjackan på morgonen när jag vaknade. Men sedan drog hjärnan igång och det dåliga samvetet på alla fina som aldrig får komma ut... Sedan var det kört, beslutsångest grande! (Ta inte med mig till en glassbar och tro att jag ska komma ut med en glass innan din är uppäten.)
Det blev västen. RA-RE för hela slanten. Byxor, blusen och västen och jag såg ut som att jag inte skulle på samma kalas som de andra gästerna men kul var det!





Inga kommentarer: