lördag 14 augusti 2010

Vad gör man inte?

För att se så bra ut som möjligt. Jag var runt i bloggarna en sväng och hamnade hos Odd Molly Holic (länk under bilden.) Hon har swapat sin svarta Pointell mot en i chalk/grey. Figur har hon ju innan (jätte fin!) Men med hjälp av den här *pekar ner* är hon helt platt. Bilden är lånad från Provrummet där jag shoppade lite ;-)
Med tanke på sista bilden i mitt förra inlägg kan ju den här underklänningen vara svaret på mitt problem: En deg mage som i och för sig har burit fyra barn men som inte är alltför vacker att se på i vissa plagg :-)
Jag tackar för tipset och väntar med spänning!

1 kommentar:

Shopaholic sa...

Hoppas du blir lika nöjd som jag är med mina plagg.Måste dock erkänna att denna underklänning kan åka upp något ner man går en hel dag, man får dra ner den något med jämna mellanrum.
KRAM!!